Jenny's mobilblogg

fredag 25 september 2009

posten igen


Ja, okej jag vet.. mycket posten och mycket tråkiga bilder. Men just nu göra jag inte så mycket annat än att städar pluggar och förstör bilar.
Jag skulle åka ut ur garaget med bilen, och det var lite för trångt för att komma ut, så när jag svänger för att ta mig förbi en pelare och en bil.. så flyttar sig pelaren!!
Man kan säga att det var en bra dag. =)
Well. Jag lovar att lägga upp lite andra bilder som visar lite roligare saker som jag gör... Imorgon åker jag till Östersund, så det kanske dyker upp några bilder därifrån...
Nu har dessutom ett nytt problem kommit upp ang min mobil. Jag har ett nytt nr, och nu vet jag verkligen inte hur jag ska göra för att kunna skicka bilder till bloggen direkt från mobilen.. någon som har något tips?